Det "värkar"


Klockan är snart 3 mitt i natten och huset är tyst. Lite snarkningar från soffan hörs och bredvid mig andas Liam lätt. Men annars är det tyst. Bara jag som är vaken.
Värkarna har kommit igång! Dom började när vi var hos Emmie förut ikväll men då fattade jag inte att det var värkar. Trodde det var sammandragningar igen. Men under kvällen och natten har de tilltagit i styrka och frekvens. Nu kommer dom med 4-5 minuters mellanrum ungefär. Dom känns ordentligt men helt hanterbart. Lite som mensvärk plus ett jäkla tryck. Äntligen händer det något och det är igång!!!

Jag är så jäkla hungrig dock så jag funderar på att fixa lite mat till mig. Något macka och lite oboy :)
Sen vill jag sova lite

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0