En kall start på veckan

 
Inga minusgrader idag men jösses vad det blåser. Jag har precis kommit in efter en promenad till dagis och sedan en runda med Vera och jag upptäckte ganska snabbt att jag tagit för lite på mig. Riktigt kall höstvind bjöds det på hela rundan. Det är då jag önskar att jag oxå kunde bli nerbäddad i vagnen och att någon sen kunde skjuta runt på mig :) Lite svårt att bli av med extrakilon på det viset men det hade varit gosigt och varmt iaf!
 
Idag ska jag göra ett efterlängtat besök på gymmet. Ni behöver inte oroa er, jag ska ta det lugnt. Jag ska "powerwalka" på gåbandet. Som jag längtar!! Det ska bli skönt att få åka dit igen. Jag har inte varit där sen i februari så det finns chans att det blir en fanfar och konfetti när jag drar mitt kort haha. Det ska bli skönt att få svettas lite och känna att jag tar i. Men tänka på att vara försiktig naturligtvis :) 
 
Tillbaka till denna Elin ska jag
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0