Guys night out


Ikväll är Vera mitt sällskap här hemma. Killarna ska iväg på släktträff nu ikväll. Jag tyckte Vera var lite ung för att festa loss så vi tar det lugnt här hemma istället.

Vilket pissväder det har bjudits på hela denna veckan. Regn och blåst varenda dag har gjort att mitt motionsplaner har grusats. Jag har inte kommit ut på någon promenad alls. Regnkläder tänker ni, men det är så trist att gå i regn. Motivationen har även pajats lite av att jag ibland känner mig matt och yr när jag håller på för mycket. Jag måste ringa mvc och boka en tid för koll av blodvärde och blodtryck. Får se om något av det kan vara boven i dramat. Inte kul att känna att jag inte kan göra det jag vill. Jag vill bara må på topp nu!!

Nu ska jag iaf dyka lite djupare ner i godisskålen och se om jag kan hitta något smarrigt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0