Inga långsinta barn


För en liten stund sedan så åkte Matilda och Oskar hem. Dom har varit här och lekt hela eftermiddagen. Vi brukar försöka ses varje onsdag. Jag tycker det är perfekt eftersom Liam inte är på dagis då och kan behöva leka av sig. Sen klagar jag inte på sällskapet jag får av Matilda :)
Men idag har det verkligen varit high life. Liam har varit lite som Rambo här hemma. Hockeytackling, tågkäftsmäll och puttningar är några av hans nya trick. Tråkigt när han är på det humöret och känner att han måste slåss för att få sin vilja igenom. En massa tillsägningar och rytande från min sida blev det och jag känner mig såååå tråkig. Men vad ska man göra. Vissa saker kan sluta riktigt illa och det måste jag få honom att förstå. Jaja, Oskar kan ju han oxå och båda pojkarna kom ju levande ur alltihop! Som tur är så är dom ju inte långsinta och kommer vilja leka igen!

Bild från förra veckan hemma hos dagens gäster. Då var killarna lite mer kärvänliga mot varandra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0