It's time big time


De senaste 2-3 månaderna har jag saknat träningen sjukt mycket. Har varit så sugen på att få ta i, svettas, känna träningsvärken, och känslan efter att ha genomfört ett tufft träningspass. Att bara kunnat promenera på grund av att allt annat har gjort ont har varit frustrerande.
Sen ska jag erkänna att det har frossats BIG TIME de senaste veckorna. Jag har tillåtit mig att äta det jag känt för och det har inte varit någon hejd på godsaksintaget här hemma. Allt jag velat ha har jag moffat på. Utan dåligt samvete!

Men idag är det slut på frosseriet och slappheten. Från och med idag så är det Operation Bort Med Gravidkilona som inleds. Motion och endast godsaker på lördagar är det som gäller. Än så länge kan jag inte göra annat än promenera vad gäller motionsbiten men tillsammans med att skärpa till matbiten så kommer det vara en lagom start!

Jag är laddad!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0