Tänk om

 
 jag har gått och stirrat på den gula lappen på kylskåpet hela veckan. Tänk om har jag tänkt minst 100 gånger. Hoppet är trots allt det sista som lämnar männikan sägs det. Så datum och tid på den gula lappen har lyst lite hoppfullt i köket, Tänk om lixom....
 
Så bbväskan fick följa med även idag... för tänk om lixom... Men den stannade i bilen när vi gick in. 
 
Vi fick träffa en trevlig barnmorska. Hon sa iofs inte så mycket, Hon verkade inte vara en people person. Men absolut trevlig ändå. Ctg, blodtryck och puls kollades och allt såg som bra ut, precis som tidigare i veckan.
Sen träffade vi läkaren. Jag behöver ju bara nämna detta: Han var skåning :) Och en läkare som man kände att man kunde prata med. Verkade bra. Ultraljud gjordes och där såg det oxå bra ut. 
Men ingen igångsättning än. Han pratade något om att egentligen anser sjukhusfolket inte att jag gått över tiden förrän idag. Strunt säger jag. 15 dagar över tiden har jag gått, Inte en dag mindre :P
 
Jaja. hur som haver så blir det igångsättning innan helgen om det inte sätter igång i helgen. 
Det tackar vi gudarna för.... 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0