Vad ska vi hitta på idag då??!!


Sitter i soffan och försöker komma på något som vi kan göra idag. Fantasin tryter minst sagt. Det är så kallt ute att jag drar mig lite för att gå ut. Kidsen har ju bra kläder och slipper frysa men min gravidmage sätter stop för användning av överdragsbyxorna som behövs idag.
Vad finns det mer att göra? Jag känner inte riktigt för billek idag :/ Behöver jag skriva att det leks myyyycket med bilar här hemma?!! Kan faktiskt bli lite trist i längden...
Baka funderade jag på men då måste jag åka och handla lite först. Orkar jag det haha. Dessutom är det halt på vägarna och jag har sommardäck fortfarande. Inte helt riskfritt!

Äsch, får la vända upp och ner på billådan och hoppas på att jag hittar någon skoj bil som jag kan leka med...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0