Att vara gravid i vecka 38

 
 Är det helt fel att använda flipflops i september? Eller att skippa allt vad långärmat heter för att slippa svettlökar över hela kroppen? Funkar det med tights i alla lägen? Tvärdrag genom huset 24 timmar om dygnet utan att bry sig det minsta om de andra i huset som får dra på understället för att slippa frostskador? Äta choklad varje dag?
 
Ofta när jag lagt mig i sängen eller i soffan och sen legat ett tag och kommer på att jag ska hämta något så struntar jag i att göra det för det är så jävla jobbigt och omständigt att komma upp på grund av denna otympliga kropp. Det blirt ett helt projekt att rulla, hasa och stånka så jag skiter i det och ligger kvar... tills Fredrik råkar springa förbi, då befaller jag honom istället :)
 
 
Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin du e!!

2012-09-05 @ 20:37:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0