Bf+2 och aaaaaallt är lugnt


Ja, två dagars övertid nu. Allt känns helt lugnt fortfarande. Inga tecken alls på att det skulle vara på gång. Kanske att det bara säger PANG oxå är set igång, utan någon som helst förvarning. Eller så kommer det lite smygandes. Vem vet lixom. Jag vill inte påstå att jag är superotålig eller tycker att dagarna smyger fram. Allt är bara som vanligt förutom att det när som helst kan komma en bebis... typ!

Imorrn är det dags för mvc igen. Den bokade tid som jag hoppades på att vi skulle få avboka. Men låt oss hoppa att det kan vara den sista :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fiiin kulmage...ringde visst inte alls i lördags...men det är inget brådskande. Det löser sig nog ändå! Jag kan ju säga att jag väntar otåligt åt dig om du nu inte är otålig. Kollar efter blogginlägg och fbinlägg om att det antingen är lugnt eller att bebis har kommit!!!

ha det gott kram!

2012-09-24 @ 19:01:31
URL: http://www.matochglass.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0