Dunk dunk dunk dunk här kommer jag

 
Nu har jag "hoppat" ur tights och ginalinne och har nu fått på mig en mer presentabel stass. Om några minuter ska jag åka mot dagis och hämta min lille odåga och sen ska vi vidare till vänner. Vi ska spendera eftermiddagen hos Matilda och Oskar. Vi har inte träffat dem på några veckor och i helgen åker dom till släktingar långt långt iväg så det dröjer innan vo får se dem igen. Men som tur var så hade dom en lucka för oss innan dom åker :)
 
Jag tog en promenad förut idag. Duggregn blandat med svettningar var det fullt av :P Jag börjar nu tro att dessa promenader inte är så sköna och värda så mycket som jag gärna vill att dom ska vara. Jag har bara en massa plågor efteråt. Ont i höfter och rygg! Och nu även en fot! Mjaaa, det blir nog inte jättemånga promenader till i den här flodhästkroppen!!!
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0