En dag i mängden... än så länge


Gårdagen bjöd på ett krispigt höstväder. Luften var härlig och solen värmde så där lagom. Idag har det gjorts en helomvändning och det förväntade höstvädret har tagit plats. Regn och blåst! Men att då få sitta inomhus och titta på tv är ju perfekt. Jag behöver bara bege mig ut för att hämta Liam. Dock är det lite tråkigt. Att kunna ta en promenad är skönt men i detta vädret så skiter jag faktiskt i det!

Ni får ursäkta min bloggtorka just nu men det händer inte mycket om dagarna nu. Allt bara rullar på i väntan på att bebis ska anlända. Imorrn ska vi iväg en runda och det ska bli skoj. Idag får vi dock underhålla oss själva :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0