En sporre efter graviditeten

 
Jag räknar ju med att denna graviditet ska ta slut någon gång inom en hyfsat snar framtid. Även om det kanske inte känns så just nu. Men någon gång är den stora kulan på magen borta och då är det dags att satsa på att få plats i annat än gravidjeans och långa linnen. 
 
Oj vad jag ser fram mot att ha något roligt och snyggt på mig igen. Så här i slutet så är det väldigt få kläder som kan täcka kulan. Jag vet ju att det kommer att krävas en massa fysisk aktivitet för att komma tillbaka i den gamla formen men det är inget som oroar mig. Dit ska jag!!! 
 
Men visst är det perfekt att skaffa sig lite nya snygga kläder som sporrar mig. HM:s höstkatalog har jag kollat i några gånger. Jag är lite besviken på färgerna denna höst men det finns en del fina kläder ändå. Här är några som jag gärna skulle hänga in i min garderob och som jag vet skulle sporra mig ännu mer att bli av med gravkilona:
Manchesterbyxor i petrol. Ååååh vad jag gillar dom!
 
En något vågad blus helt i spets. Passar nog fint med byxorna ovan
 
Vet inte om denna är snygg eller ej. Men den lockar lite.
 
Oversize tröja som nog skulle vara skön i höst.
 
Ett par beiga kängor, benvärmare i naturvitt, ett par slimmade jeans, skinnjacka och en stor halsduk.
Vem vill inte ha det lixom :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0