En tisdag bland många

 
Jag har levt i en trötthetsbubbla de senaste dagarna. Inte orkat ta mig för något och inte haft lust att göra något alls. Men efter nattens sömn så känns det som att jag har vänt på det lite. Ingen halsbränna alls och det kan jag tacka Gaviscon för, endast ett toabesök och en son som inte kom in förrän 7 imorse. Precis en sådan natt och morgon som jag behövde! 
 
Om några minuter ska jag bege mig in mot bya för ett besök på MVC. Om allt går som vi vill så är detta det sista besöket. Jag är ju en pessimist när det gäller det och är rätt säker på att jag kommer få bege mig dit minst en gång till innan bebis vill titta ut. Låt oss hoppas att jag har helt fel :) 
Min lille rocker inne i Kaninernas Hus på Liseberg!
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0