Goddag Torsdag

 
Usch, idag är jag seg. Så seeeeeg. Jag har ändå sovit helt ok två nätter i rad tack vare att Liam hållt sig till sin egen säng och halsbrännan inte har varit så jävlig som den kan vara. Antar att det är en viss liten minimänniska som suger åt sig all min energi. 
 
Och att jag borde städa är ju en sak som bara gör mig tröttare. Jag vet ju att jag egentligen inte behöver göra ett skit. Jag är HÖGgravid för tusan. Jag borde kunna ligga i soffan dygnet runt om jag ville det. Men att bara ligga där hela dagarna går inte när jag har Liam som är som en studsboll och en virvelvind med uppdrag att stöka! Jag orkar inte städa men jag orkar heller inte gå omkring i röran. 
 
Och alla ni som tänker: Låt karlafan städa! Ja jo den tanken har slagit mig oxå men den slår inte Fredrik tillräckligt många gånger under en vecka :P Jag bad honom plocka undan sina kläder häromdagen och imorse hittade Liam dom instuvade längst ner i garderoben bland handdukarna..... 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0