Jävla idiot

Jag och Liam beslutade oss för att ta en promenad trots att det regnade till och från. En tur upp till hästarna för att mata dom med lite mumsiga äpplen. Hästarna gömde sig dock någonstans så vi fick skippa dom.

När vi gick där i duggregnet på grusvägen kommer det en bil emot oss. Grusvägen är fylld med vattenpölar och bilen kör på tok för fort. När man möter människor på en väg så saktar man ju ner. Och är det fullt med vatten på vägen så är det oxå en stor anledning till att sakta ner. Men bilen närmar sig och han saktar inte ner. Jag tänker: var fan ska jag ta
vägen????
Sen blir hela jag nerstänkt med lervatten!!
Stannar föraren? Nope! Kör bara vidare och skiter helt i mig.
Jag blir så arg och börjar nästan gråta. Fy farao!! Hur fan kan man bara köra vidare?? Så respektlöst!! Jävla idiot!

Svär gör jag. Liam tittar ut från vagnen och undrar vad som försiggår. Jag förklarar och sen hör jag Liam muttra från vagnen: Dumma dumma bilen!!

Ja, jag kan bara hålla med: dumma dumma bilFÖRAREN!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Två dagar....känner inget ännu? Något litet bara? Spännande detta =) Var är alla magbilder? Är ju nyfiken här =) En annan sak. Visst har Liam förkylnings astma..eller hade i alla fall? Hur fick ni honom att andas i masken? Ebbe har nu fått detta o de e helt omöjligt att få honom att andas i masken utan att hålla med våld o de e inge kul...=( kram

2012-09-20 @ 09:10:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0