Lördagkväll


Nu har bebisen 2,5 timme på sig att vara punktlig och komma ut på "rätt" dag. Ser inte så ljust ut för just det :/ Låt oss hoppas att det iaf händer något de närmaste dagarna.

Idag var jag och Matilda på barnklädesloppis under förmiddagen. Tyvärr så var det inte så mycket att ha. Hittade ett par byxor till Liam, några bilar som Liam fattade tycke för och sen en rolig leksak till bebisen i magen. Fanns en hel del leksaker i bra skick faktiskt. Men inte kläder. Men det är kul att gå på loppis ändå. Jag skulle kunna tänka mig att gå på vanlig loppis oxå. Kul att se vad folk vill bli av med och kanske göra lite fynd. Går att hitta en del skulle jag tro!

När jag kom hem så var killarna i Lovene hos Mia och Johnny, aka svärisarna. Jag passade på att vila då. Tidernas längsta tupplur blev det. 3 timmar ostörd vila var helt underbart. Precis vad jag behövde!!

Liam blev dock dålig när han var iväg och han har feber och mår allmänt dåligt.
Nu ligger vi alla i sovrummet och tittar på Sällskapsresan 2. Perfekt avslut på en slappig dag (minus febern då). Får hoppas att febern är borta till imorrn.

Tur att bebisen inte är så punktlig för det hade inte varit kul att lämna bort Liam när han är dålig och sen oroat sig för honom oxå.

God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0