Pippi på Pippi

 
Sjukt trött idag, med betoning på sjukt! Pojkarna har varit snälla och delat med sig av sina bacilusker :) Så här sitter jag och snörvlar och med ögon som inte vill hålla sig öppna. Känner mig såååå trött. Ja dessa dagar får man väl tacka så mycket för att man får ha sitt barn på dagis fast man är utan arbete. Jag är ingen rolig mamma just nu. Inte alls! 
 
Som ni kanske förstår så har det inte hänt så mycket i helgen. Vi har tittat på ca 100 avsnitt av Pippi och legat nerbäddade i vårt sovrum och myst. Eller vi har försökt mysa, Liam har ju inte märkt av sin egen feber och förkylning så det har varit fart på honom stundtals. 
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och bara lata mig fram till jag ska hämta Liam. För det får man när man är krasslig som jag :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0