En ny kompis

 
När vi kom hem idag var Fredrik i full gång med att beskära vårt lilla päronträd. Vet inte om det får kallas päronträd längre eftersom det knappt väcer någa päron på det om somrarna längre. 
Iaf, jag skuttade upp i trädet och började såga hejvilt. Eller snarare höll i mig för glatta livet medan jag försökte få ner någon lite pinne.... 
 
 
Detta fina lila paket hämtade jag ut igår. En ny liten kompis till mig (lät snuskigt men så snuskig är den nya kompisen inte). 
 
Phonen min har från ingenstans börjat arbeta emot mig. Så den har fått sparken och jag hoppas min nya vän ska vara mer samarbetsvillig. 
Det blev en upptrappning till 5:an :) Väntar på ett nytt simkort så att jag kan bekanta mig med vännen min. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0