Ett sent gokväll från mig

 
Ett sent gokväll kommer  här. Om man bortser från Fredriks ljudliga snarkningar här intill mig i soffan så är det ett tyst hus. Alla sover medan jag sitter här och njuter av lugnet. Sedan vi har kunnat lägga Vera vid 19, precis som Liam, så har kvällarna varit så lugna och sköna :) Att kunna tajma kidsens nattningar så är verkligen guld värt.De timmarna vi får på kvällen för oss själva är viktiga. Då finns det tid för oss. 
 
Oj, vilket fint vårväder vi har fått njuta av idag. Att sitta inne var verkligen inte ett alternativ idag. Grabbarna har varit duktiga idag och fixat en massa i trädgården. Liam är verkligen en duktig och hjälpsam kille nu. Han har slitit tillsammans med Fredrik och han tycker det är så skoj. Skönt att han inte springer all världens väg så fort dörren öppnas :) 
 
 
Medan grabbarna arbetade och slet så stack jag och Vera in till stan för att möta upp Emmie vid färgaffären. Det blev inte som vi (Emmie) hade tänkt från början. Ännu bättre tror jag. Vera kommer få ett coolt rum helt klart. 
 
Nu ska jag göra som resten av huset och säga tjena till John Blund! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0