Framsteg

 
Vilken tystnad det blev här inne under helgen. Helt oplanerat. Det har fixats och donats lite här hemma under helgen och äntligen börjar vi komma någonstans med Veras rum. Allt det tråkiga underarbetet är gjort och i veckan ska jag måla. Äntligen! 
Jag ångrar verkligen att vi inte gjorde som med Liams rum, då fixade vi allt innan kan föddes. Nu med två barn så är tiden och orken knapp rätt ofta så därför har det verkligen tagit längre tid än planerat. Men, nu hoppas jag det är färdigt väldigt snart!
 
Idag skulle det varit babysim dårå, men Veras envisa hosta vill inte ge med sig. Jag tycker den har blivit värre tyvärr. Inatt hostades det så pass att hon spydde. Så, det blir ingen simning idag heller. Måste ringa och kolla om det går att få tillbaka lite av avgiften. Kostar ju en del men jag kan ju inte hjälpa att ungen blir sjuk och inte kan simma. 
Vi får gå och simma senare i vår istället. Vera tycker ju det är skoj så det är ju trist om vi inte ska kunna få bada lite någon gång :)
 
Idag finns det ju iofs risk att vi får simma och hämta storebror. Regnar så härligt...... 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0