Fuck Snö

 
Glöm våren - nu kommer snön tillbaka.... rubriken skriker åt mig. Ett litet hånflin tror jag mig se oxå. Men dom på fullaste allvar att denna veckas fina vårväder nu avslutas med ett ordentligt snökaos? Jag vägrar! Det går jag inte med på. Det är april, vårmånad. Fuck Snö!!
 
Gym igårkväll och ett gympass i förmiddags fick även inleda denna helg. Nu väntar tydligen trädgårdsarbete. När ni ser den där tjejen på stranden med ursnygg vältränad tajt kropp som ni blir så avis på, säg hej, det är nämligen jag ;) :P 
Igår blev det äntligen ett pump-pass. Första gången och det var minsann lite svårt. Så mycket teknik i alla lyft så ibland kom jag av mig helt. Får ge det några gånger. Det brände gött i armarna efteråt kan jag lova. 
 
Nä, nu kommer väl snart Fredrik och ger mig onda ögat för att jag råkat slå ner arslet i en stol. Dags att göra lite nytta. 
 
En underbart söt liten Liam
Nog är syskonen Andersson/Sahl lite lika :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0