Inte shopping men träning

Äntligen fick han den där "rockaderingen" som han önskat sig :)
 
Eftersom jag var så jäkla trött igår så drog jag på mig både huvudvärk och kasst humör. Detta kunde Fredrik inte alls förstå: Men du har ju shoppat idag! 
 
Haha, ja han har rätt. Lite shopping får väl för det mesta en på bra humör. Men inte igår. Det som fick mig på bra humör var en löptur. Träning är nog det som piggar upp och boostar en bäst. Jag har en liten motivationssvacka när det gäller träningen. Som tur är så kommer jag iväg ändå och när jag väl är igång så är jag laddad igen. Men det är det där tankespöket man kan ha timmarna innan man ska träna. De som säger att jag kan stanna hemma i soffan bara denna gången..... det är viktigt att mota bort dom. För får dom vinna så är det lätt att man kommer in i en ond spriral och det hoppas över träningar mer än en gång.... 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0