Lux:at

 
Jag har hittat den perfekta platsen i vårt hus. Den är i soffan där solen strålar in och värmer så otroligt skönt. Här hade jag kunnat sitta länge länge. Men två barn och en sol på språng sätter käppar i hjulet för mig. 
Vera ligger och smågnäller inne i sin säng. Supertrött men inte helt nöjd med att behöva somna på egen hand. Men det behövs träning när det gäller det så då är det perfekt att göra när hon är så trött att hon knappt ser om jag är där eller inte. 
 
Igår var jag bortbjuden på lite part. Ett Pomp de Lux-party hemma hos Frida för att vara mer specifik. Hon hade ett förra året oxå och det var första gången jag hört talas om deras barnkläder. Nu hade jag mer koll på deras stil och jag såg verkligen fram mot att få spana på deras flickkläder :) Deras stil är verkligen så fin. Det jag beställde till Liam sist använder han fortfarande och det är verkligen bra kvalité. Priset är ett mellanting tycker jag. Inte så billigt som de vanliga klädbutikerna men heller inte så dyrt om Polarn, NovaStar osv. 
 
Jag fick grym beslutsångest. Delux verkligen. Vera är än så länge för liten för deras kläder då de börjar på strl 80. Men om några månader så kan hon ju ha dom. 
 
 
Dessa godbitar beställde jag.
Cardigan har ett så fint tryck i guld på ryggen så jag kunde inte motstå den.
Den rosa toppen glittrade så himla fint och kommer nog bli fin till det mesta.
Leggingsen ser inte så speciella ut på bild men dom är supersöta och detaljerna längst ner på benen, lite rynk, gjorde att dom blev riktigt söta.
Nu när jag tittade på deras hemsida igen så blev jag sugen på att beställa mer :P Så mycket fina kläder.
Jag beställde inget till Liam för jag hittade inget speciellt till honom. Dom har absolut lite mer speciellt till flickor än till pojkar. 
Men det var kul att kunna titta på både pojke och flicka denna gången :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0