Nu kan det bara bli bättre

 
Aaaaah, denna dagen började helt fel. Efter en natt med många uppvaknande av Vera så ville jag verkligen ligga och snooza så länge jag bara kunde. Men så hör jag ett ¨Fääääääärdig¨ från toaletten. Det var bara att masa sig upp med andra ord. När jag hjälpt liten man så sitter jag där i godan ro, då kommer Liam in och visar stolt upp en halv brödlimpa som han har gnagt på. SUCK! Han har gnagt runt hela limpan. En självständig ung man som fixar frukost själv när mamma är lat. Så kan man ju se det. Sen kan man även se den smuliga soffan som detta gnagande resulterar i
 
 
Så det första jag gjorde imorse var att dra fram dammsugarn och dammsög hela huset. Inte hela världen men under tiden var Vera på dåligt humör och Liam sprang omkring och drog ut varenda leksak till vardagsrummet. Otacksamt att städa i detta hem. Sen fick jag stressa som en tok hela morgonen för att hinna i någorlunda tid till förskolan. Jag hatar att stressa på morgonen. Jag bli helt oorganiserad och det är ett under att jag kom ihåg att ta med bägge barnen när vi gick hemifrån. 
 
Nu ska jag iaf försöka hitta tillbaka till mitt lugna organiserade jag igen. Nu har jag städat hemmet och snart är det lunch. Lite senare kommer svärmor hit och då ska vi försöka oss på att sy lite. Kan gå hur som helst känner jag. :) Men det ska bli kul.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0