PinkPassion

 
Håliga, odämpade, sneda, nötta...
 

Idag skaffade jag mig nya kompisar till mig och mina fötter. Ett par nya löparskor var det dags för så jag och Vera for in till staden och sökte.
När jag ställer mig där framför väggen som är full med löparskor så ville jag kräkas lite. Det var nästan jobbigt att titta på havet av alla färgbombade skor. Jösses. Jag tror inte det fanns en enda sko som inte hade doppats skrikfärgburken. Rosa, lila, orange... det var nog de färger som hade använts mest. Inte alls den färgskala jag brukar falla för.
 
Men, adidas var jag ute efter för det har jag alltid haft. Färgen på adidas undrar du nu....
 
jag lär ju inte behöva använda reflexväst så länge dessa två pryder mina fötter... 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0