*raorr*

 
Kul när man kommer till affären och märker att jag inte har med mig någon peng till kundvagnen. Är det då ok att lägga Vera i kundkorgen? ;) Det var bara att åka hem och hämta. 
 
Jag har verkligen varit toktrött de senase två dagarna. Igårkväll somnar jag på soffan framför tvn och det händer aldrig någonsin annars. Vera har dock bjudit på mycket sömn så jag kan inte skylla det på henne helt. Det är mer jag som inte vant mig vid att hon sover så långa pass på natten så jag ligger och väntar på att hon ska vakna. Minsta lilla pip från spjälsängen så blir jag på helspänn. 
Men inatt har jag sovit bra och känner mig lite piggare.
 
Ruskvädret idag gör att vi håller oss inomhus idag tror jag. Vera sover iofs på altanen så hon får andas friskluft idag. Gårdagen spenderade vi till större del utomhus trots den vilda blåsten. Jag och kidsen tog en tur till stan för lite shopping. Liam behövde ny jacka sa han och Vera önskade sig dom där leotightsen som hon spanat på några gånger förut. Jag vill ju vara en snäll mor så jag uppfyllde dessa önskningar igår ;)
 
                                                                                              
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0