Sleepless with Vera

Åkte till affären för att handla till dagens middag.
Kommer hem och ska börja med maten.
Ingen köttfärs..
Svårt att göra spagetti och köttfärssås utan köttfärs.
Inget ätbart hemma så det fick bli smörgås med ost.
Högt näringsinnehåll.
 
 
 
 
Det bli inget valborgsfirande för vår del idag. Jag kan inte komma ihåg när jag festade på valborg senast. (kommer iofs inte ihåg när jag festade överhuvudtaget senast....) Men i år tänker jag skylle denna torra kväll på min dotter som sover lite si och så just nu. Vaknar en hel del och hon måste äta minst 2 gånger annars blir det högljutt från spjälsängen. Odjur minst sagt!!! 
 
 
 
Hon kan vara ganska söt oxå naturligtvis. Idag har hon lekt massor med sin leksaker som jag fyndat på blocket igår. Perfekt. Leksaker för över 1000 kr fick jag för 300 kr. Och dom ser fina ut och inte alls slitna. Ekonomiskt och miljövänligt.
Igår träffade jag och Vera SötaSara inne i staden för en lunch. Kul att få prata ikapp oss lite då det var ett tag sedan vi sågs. 
 
Lite Valborg måste ju firas så nu ska jag ta fram chipsen och pepsin och njuta av barnfritt resten av kvällen.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0