alltiute.se

 
Sommarens sista dag har jag firat genom att se framåt och beställt en vinteroverall till Liam. Ja det är lika bra för snart knackar snöstormen på vår dörr och då vill vi ju inte stå där med rumpan bar. 
 
Didrksons är min favvis när det gäller vinterkläder så det fick bli deras Theron overall.
Härlig grön färg eller vad!! 
 
Jag hittade den på alliute.se och där är den 100 kr billigare än på andra ställen så det är värt att kika in där om man vill spara en liten slant. 
 
Idag har Fredrik tagit tag i Vera rum. Fixat med el, golvlister och fönstersmyg. Imorrn kommer Eddo hit och målar lite ugglor. Nu kan jag faktiskt se en framtid med en Vera som bor på sitt rum. Det är nästan så att jag ta på´t nu. Det ska ske innan tösa fyller 1 år, det är mitt krav!.... och det ser ut att kunna ske :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0