Avslappning för en morsa

 
¨Hur många bor det i Stockholm? En dryg miljon!¨ hihihihihi.... 
 
Imorrn kommer vår Fredrik hem igen. Han är saknad :) Liam har pratat mycket om pappa idag och saknar honom massor säger han. Hur ska det bli när det gått några veckor? 
 
Vår dag idag då. Vi fick börja dagen med ett tandläkarbesök. Liam ramlade och slog i munnen ordentligt igår så jag tyckte att det var bäst att en tandläkare fick kika på tänderna. Allt gick fint och det var nog ingen fara. 
Annars har vi bara tagit det lugnt idag. Vi cyklade till affären och jag höll på att cykla av vägen x antal gånger :P inte helt lätt att hålla koll på både min cykel och en Liam som spanar på allt som rör sig haha. Men vi kom hem igen utan skrapsår eller andra skador och den radiostyrdabilen kunde få sina nya batterier och en liten kille blev glad. 
 
När jag nu får agera ensamstående några dagar i veckan så uppskattar jag verkligen kvällstiden utan barnen extra mycket. Att få bara sitta på ändan med tvn igång, datorn i knäet och mobilen tätt intill :) avkopplande helt klart! 
Det ska bli skönt att få lite vuxet sällskap i form av min käre make imorrn. Får hoppas att han inte är allt för trött utan har ork att umgås med oss. Han jobbar ju väldigt mycket så jag kan tänka mig att det är en trött Fredrik som kommer hem. Men hellre en trött Fredrik än ingen Fredrik alls!
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0