Beware I Cause Trouble Wherever I Go

 
Två krassliga kids har resulterat i en morsa med raspig hals ikväll. Nu hoppas jag att förkylningen som är på gång bekämpas från alla håll så att jag när jag vaknar imorrn är frisk som en nötkärna. Måste vara någon form av racerförkylning för Liam är redan mycket bättre bara efter typ 2 dagar. 
 
Vi har varit inne i staden idag tillsammans med svärmora/famor Mia. Vi hade en fikadate inplanerad men eftersom vi ändå var inne i stan så fick det bli lite shopping!
Liam har växt hur mycket som helst under våren och sommaren så han hade nästan inga tröjor som inte flashade hans mage. 
Så vi gick på tröjjakt och lyckades hitta några finingar.
Den här tishan hittade vi inne på Lindex.
Jag tycker texten är klockren på vår lille Liam:
 
 
Det fick såklart bli några stycken och som ni ser så råkar denna morsan älska randigt.
Så fint.
.... ja ni skymtar även en Blixtentröja haha.
Tydligen kan man inte få för många sådana i garderoben :)
 
Gatulyktorna hade gjorts fina med stickade ¨kläder¨.
Tänk att det är någon som faktiskt sitter och stickar dessa!
Jag klarar inte av att göra två varv utan att det blir fel. 
Imponerande och fint och kul att titta på kreationerna. 
 
En tur till stora lekplatsen fick det bli oxå.
Första gången som Vera oxå fick vara med och leka.
 
Ikväll blir det tidigt i säng och så hoppas jag på att förkylningen som jag känner av är puts väck imorrn när jag vaknar!
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0