Dom kallar det pussar och kramar......

 
Ja, den däringa förkylningen som jag hade planerat att jag skulle sova bort den hade inte samma planer som jag. Snor och dreggel har varit huvudrollsinnehavarna här hemma under de senaste dagarna. Shit vad det är ofräsht att vara förkyld. Plus då att ha två småttingar som gärna delar med sig av både snor och dreggel. Dom kallar det pussar och kramar, jag ser det mer som ett försök att slippa torka näsan på strävt papper..... 
Igår hade jag köpt världens godispåse i nya godisbutiken i stan. Så underbart skulle det bli... kunde blivit. Lagom till att den skulle intagas så packade smaklökarna sina väskor och styrde kosan någon annanstans. Tack för det lixom.
Så, påsen är kvar, smaklökarna har återvänt. Tillfälligt eller för gott det vet jag inte. Så egentligen borde jag moffa och trycka i mig godis hela dagen. Man vet ju aldrig om väskorna packas igen..... 
 
Liam är på semester hos farmor och farfar. Karusellåkning och fiskande stod på schemat där så jag kan tänka mig att han har superkul. Han sa innan vi åkte igår att han kommer sakna oss men jag tvivlar på att han ens kommer ihåg oss efter den här helgen ;) 
Finaste ugglan som Vera fick av sin farmor igår.
Kommer passa så bra i hennes rum när det äntligen blir färdig
 
Inga stora planer för dagen. Jag ska se till att städa ur Veras rum så kanske Fredrik känner att han måste ta tag i den däringa elen som ska fixas... måste ju pressa honom lite så att ungen kan flytta ut ur vårt sovrum någon gång!
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0