Happy Days

 
Nu när mamma och pappa campar här uppe så spenderar vi nästan varje ledig sekund på campingen hos dom. Därför har jag inte riktigt tid att blogga :P
 
Vi kom precis hem efter att ha spenderat eftermiddagen hos dom. Grillning var planerad men det såg jäkligt mörkt ett tag. Åska, blixtrar och spöregn ett bra tag. Men, det höll upp i en timme eller två så vi kunde njuta gott av grillat ändå. 
 
Igår introducerade jag och Fredrik Bakgår´n för resten av familjen. Det är lätt ett favoritställe för oss och jag tror att vårt sällskap höll med om att det deras tapas är smarriga. Som vanligt tog jag på tok för mycket men det visade sig att mamma och pappa hund Fanny var en tapasälskare så det blev en doggybag till henne :)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0