Happy Monday!

 
 
 
 
Igår när vi körde upp på uppfarten till vårt hus efter att ha hämtat Liam så stod där en liten överraskning till honom. Jag och Fredrik hade pimpat hans cykel med en vimpel från Cars och en ny korg från Cars då den gamla blivit så sliten. 
 
-Oj, vad är det här? Har ni köpt det till mig??
 
-Det var verkligen
 
 
snällt att ni köpte det till mig!
 
-Det är jättefint!!!
 
-Tack så jättemycket!
 
-Dom är verkligen jättefina!!
 
-Jag blev verkligen glad för att ni köpt dom till mig!
 
-Visste ni att jag ville ha sån?
 
Ja, den lille mannen var verkligen tacksam och jag vet inte hur många kramar och tack jag och Fredrik fick. Det var många iaf :) Så där kan man ju säga att vi prickade rätt!
 
På väg till dagis imorse på sin BlixtenRacerCykel!
 
 
 
 
Efter att jag lämnat racercyklisten på dagis så gjorde jag något nytt. Jag tog en löptur med vagnen! Jag hade inte jättehöga förväntningar för jag har tyckt att det verkat bökigt och jobbigt att behöva hålla i vagnen när jag ska springa. MEN, det gick hur bra som helst! Ena handen på vagnen och den andra fick pendla som vanligt. Gick skitbra! Jag var även rädd att det skulle bli skumpigt när jag kom till grusvägen men jag måste "säga" att trots att vår vagn är ca 8 år gammal så är den riktigt bra. Mycket bra fjädring som gjorde att det blev en behaglig tur för Vera som somnade efter 1 km (efter att ha spanat lite förskräckt på mig en stund haha) och sen sov hon hela rundan. 
 
Dagens träning blev:
 
5,2 km löpning
 
Sen körde jag lite burpees och situps:
20 burpees
100 situps
15 burpees
75 situps
10 burpees
50 situps
5 burpees
25 situps
 
Så nu är jag härligt mör i kroppen och veckan har fått en riktigt bra start! Fredrik åkte ju iväg imorse och kommer hem först på torsdag. Jag och kidsen för klara oss allena och det går såklart bra. Får se vad vi hittar på :) 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0