HM-shopping

 
Sitter och slösurfar runt runt runt. Väntar mest på att Vera ska vakna. Hon har sovit hela förmiddagen men det är dags att vakna och äta lunch innan vi hämtar storebrorsan tycker jag. 
 
Fick hem ett par byxor från HM igår. För stora dock. Aldrig fel när det är tokigt åt det hållet :P Men det innebär ju att jag måste beställa ett par i mindre storlek och det kan hända att jag råkade beställa ett par skor då oxå. Och ett par örhänge (får hoppas Fredrik inte läser detta inlägg för han blir ju helt pustig av shopping. Iaf min shopping) Jag har velat ha ett par kilklacksskor sedan jag fick låna ett par av Erica till Sandras bröllop. Och underbara HM, som ju har allt, hade såklart ett par som jag föll för :) Chocker där lixom.
 
 
Mina underbaringar. Låt oss be för att de ska passa!
Så så sååååå snygga :)
 
En mindre storlek ska väl göra susen.
Jag gillar byxor med lite detaljer på.
Färgen stämmer inte riktigt för dom är inte så slitna IRL.
Snyggare till och med.
Blir snygga i höst med mina nya skor.
 
Nu var det visst dags att vakna. Perfect timing för nu var jag färdig här.
Ciao
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0