I en del av vår by

 
Hela familjen samlad igen.
Det kändes som att när Fredrik tog i handtaget till ytterdörren så kom min kropp på att den var lite trött.
All min energi flög ut när dörren öppnades. Fast jag tycker ju inte att det varit speciellt jobbigt denna veckan.
Kidsen har varit nöjda och glada och vi har haft en mysig och lugn vecka.
Så jag vet inte riktigt var min energidipp kom från. 
 
När jag och kidsen cyklade till affären igår så var jag tvungen att smyga in i barnklädesbutiken Harmoni. Jag visste att det pågår rea där inne så ¨risken¨ att jag skulle hitta någon gobit var ju rätt stor. Jag behövde inte leta länge. Jag är ju, som jag nämnt tidigare, en sucker för NovaStar. Speciellt deras byxor som verkligen är sköna och lekvänliga men ändå snygga. Så när det nu stod 30% på prislappen så kunde jag inte riktigt motstå att köpa ett par nya jeans till Liam.
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0