In the Middle

 
Söndag redan. Var tog denna veckan vägen? Redan mitten av augusti. 
 
 
 
Bortsett från idag så har veckan verkligen varit toppen. Vi har haft besök av LIams bästis Ville. De kom hit och fikade och busade. Det är verkligen tur att både mammor och pojkar kommer överens. Det är ju lixom inte helt självklart när pojkarna har träffats på dagis och blivit bästisar. Då är det mammor och blir ihoptussade och inte barnen. Men det blev inga bråk mellan mammorna den här gången heller :)
 
 
Jag har hunnit med att träna 4 kvällar denna veckan. Känns riktigt bra. Minimum för min del är 3 träningsdagar så när det blir fler så blir det en extra klapp på axeln! Jag känner mig stark i kroppen just nu och jag ser resultat av träningen. Efter semestern så var det inte kul att ställa sig på vågen precis. Men semesterbagaget är nu avlastat :) 
 
I fredags fick den här mamman och hennes käre make till ett barnfritt dygn. Vi passade på att äta ute och besöka bion. Filmen, Pacific Rim, den var ingen höjdarfilm och man klarar sig utan att se den så att säga. Men det var skönt att komma ut på en date. 
 
Nu sitter jag i soffan. Tittar på Taken 2 (ingen höjdarfilm det heller) och det är nog dags att besöka frysen och plocka fram glassen som som snällt väntar på mig!
 
 
När vi väntade på att bion skulle börja så strosade vi lite i området. Men det visade sig att Fredrik hade ett mål med vårt strosande. Han var tvungen att spana in den nya värmepumpen som kolleger hade satt upp i veckan.... behöver jag skriva att han är lite nördig?
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0