Jag fryyyyyser

Sitter på altanen i solskenet. Tjock tröja, långbyxor och raggsockar är på men ändå fryser jag. För mig är det ofta så att när jag tagit ut mig ordentligt under träning så får jag frossa efteråt. Kan hålla i sig ett bra tag. Varför är det så? Försökte hitta svaret på nätet men inge napp.

Jag och Vera tog en löptur idag oxå. Vad skönt det är att träna på morgonen och ha det avklarat! Fast jag saknar gymmet så det ska bli skönt att åka dit i helgen och köra lite styrketräning. Kanske blir redan ikväll :) får se vad Fredrik orkar med.

Nu ska jag passa på att äta lite medan Vera fortfarande sover.
Ha en fin dag 😘

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Skönt att jag inte är ensam om att ha en näst intill icke existerande karaktär när det kommer till sötsaker ! Jag skyller OFTA på att jag spenderar hela dagarna i bilen på jobbet och inte alltid har "tid" att äta, men jag har tydligen "tid" att stanna och köpa lite godis !?
Det är slut på det nu, jag ska börja komplettera träningen med riktig mat och förhoppningsvis ÄNTLIGEN få de resultat jag suktar över... Hello snygga, tonade muskler ;)

2013-08-29 @ 20:49:47
URL: http://frokenmela.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0