På en beach i Åhus

 
Precis kommit hem efter en promenad/cykeltur. Skönt att Liam nu kan cykla rätt långt så slipper jag ha han stående på ståbrädan. Blir så jäkla tungt till slut. Och han cyklar väldigt gärna så det är perfekt. 
 
Nere i Skåne så var vi även i Åhus. Jag var lite smått skeptisk för det jag kommer ihåg därifrån när vi var där och badade när vi var små är att vattnet i stort sett alltid är iskallt. Men, dom har en fabolouso glassbar där så därför tänkte jag att det var värt resan.
Jag kan med glädje informera att det var en amazing att bada där. Vi var där två dagar och både kids och vuxna kunde bada utan att bli blå och frostiga. Så skönt var det och jag har inte badat i så varmt vatten sedan vi var i turkey. Och glassbaren var ingen besvikelse den heller :)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0