Time to go back

 
 
Klockan börjar närma sig 23 och jag börjar känna en stress över att jag borde joina resten av familjen in i drömmarnas land. Men jag har fastnat vid Varg Veum. Helt ok tycker jag. Han är ju inte jobbig att kolla på heller, den däringa Vargen. Snart dags för upplösningen och det måste nog ses.
 
Idag for föräldrarna hem till Skåneland igen. Dom har varit här uppe i 10 dagar och vi har setts nästan varje dag. Att få åka ut till campingen och slå ner ändan i en solstol har inte varit fel. Inte för att jag kunnat sitta och sola i den däringa stolen precis, pga kidsen, men vi har fått leva lite campingliv och umgåtts med mor å far. Härligt helt klart.
Imorrn är det dock dags för vardag, ekorrhjul och rutiner igen. Liam började ju förskolan denna veckan men imorrn drar det igång med de vanliga tiderna och hans nya "riktiga" fröknar kommer vara där nu. Känns konstigt att lämna honom hos personer som jag inte alls känner till. När han började på förra avdelningen så hade vi två veckors inskolning och då fick vi lära känna fröknarna lite oxå. 
Men inte på nya avdelningen. Här kastas han bara in. Dom samarbetar mycket, nya och gamla avdelningen så Liam känner till det väl. Men inte jag och Fredrik. Men jag tror det kommer gå fint. Det är vi vuxna som behöver vänja oss lite bara. 
 
 
Jag och barnen fick vara humdvakter till FannyBunny i torsdags. Hon gillade inte att vara ifrån husse och matte så jag försökte vinna över henne med lite köttbullar.
Köttbullarna åt hon gärna men inte kom hon över på min sida för det...
Men när Fredrik kom hem så blev hon minsann glader.
Hmpf!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0