Vi har en tisdag

Ja minsann, jag och Vera började även denna dag med en löptur. Vera sovandes och jag svettandes.
Perfekt fördelning oss emellan tycker vi!
Nu har jag fått en ordentlig träningsvärk i benen och med tanke på att vagn + Vera väger en del så drar jag slutsatsen att det är den kombon som är ¨boven¨ i vårt drama.
 
 
En fjäder i skyn.
Fint tycker jag, Liam såg inte det fina utan cyklade vidare med ett ¨hmpf¨.
 
 
Finna det en enda unge som inte gillar att gunga?
Jag tvivlar och finns det det så är det nog nå på tok.... ;)
 
 
Vera däckade 18.30 efter att hennes ögon gått i kors i en timme och Liam däckade en halvtimme efter lillasyster med bilen hela sängen full med bilar. Att sova trångt är inget problem för den unge herrn. 
 
Nu ska denna morsan spana in årets Idol. Jag gillar uttagningarna men sen när det ska stås på scenen varje fredag då tröttnar jag. Att se att det finns folk som sjunger sämre än mig men ändå ställer sig framför Alexander Bard är väldigt fascinerande. Den mannen kan minsann grusa folks drömmar på de mest ohämmade sätten haha. Härligt att se! Ta ner dom på jorden bara mohahahahaha. 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0