Året med oss

 
 
Det är något speciellt med denna rosa konstiga gröt. Den är ljuuuuvlig. Med lite socker och vispad grädde så är det så att smaklökarna dansar jitterbugg. 
Hade jag kunnat med så hade jag motat bort alla andras lystna små skedar och satt i mig från storskålen direkt men hur skulle det sett ut lixom... lite hyfs skadar ju faktiskt inte.
 
 
När kidsen leker tillsammans och deras bubblande skratt hörs då är livet som förälder en ren dröm. 
 
Jag har precis beställt en ny väggalmanacka till oss. Jag beställer alltid en med en massa bilder på kidsen. Så kul att se vad vi gjorde för ett år sedan. Jag tar alltid bilder från samma månad från året innan. 
Så nu har jag gått igenom en massa bilder från detta året och det är sjukt vad mycket som har hänt. Både utvecklingsmässigt och vardagsäventyr. Kul att friska upp minnet och tänka tillbaka till allt kul vi gjort.
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0