Åter till blåa huset

 
Åter tillbaka till vårt blåa lilla hus. Väskor är uppackade, tvättmaskinen går, kidsen sover och jag tittar på Bonde söker fru och väntar på att Fredrik ska komma hem efter en lyckad bandymatch. Visst är det skönt att komma hem igen, kunna göra som man vill och kidsen har sina grejer och rum men jag hade lätt kunnat stannat några dagar till nere i Skåneland. Men underbart är kort ibland och hemma är alltid skönt :)
 
Jag måste bara skryta om mina kids. Både resan ner och upp satt dom båda två som små ljus. Inget pip och inget gnäll under de 64 milen (tur och retur) och jag är fortfarande i chock haha. Jag hade förberett med leksaker, kex, majskrokar, mobil och surfplatta men det var överdrivet av mig. Väluppfostrade barn helt klart :P 
 
Imorrn ska vi bege oss ut tillsammans med alla andra och fynda på mellandagsrean. Jag är ju verkligen inget för att reashoppa men i år ska jag ge det en chans. Vem vet, jag kanske kan fynda höhö
 

Nu åter till bröllopet...
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0