Ett år med frågor

 
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tråkigt men nej, inte vad jag kan komma på :/ 

2. Höll du några av dina nyårslöften? I don't do nyårslöfte. Behöver jag göra ett nyårslöfte så gör jag det när jag känner jag att jag behöver göra det. Jobbigt att behöva vänta till nyår bara för att avlägga ett löfte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Eftersom jag inte fick barn i år så fick ju inte mina vänner det heller :P Vi brukar köra på samma år i stort sett. 

4. Dog någon som stod dig nära? Är det inte lite farligt att svara på den frågan? Känns som att det skulle 'jinxa¨ det hela lixom...... 

5. Vilka länder besökte du? Härliga Underbara Fina Lagomlandet Sverige

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? Mer pengar! Att vara mammaledig och få 80% på 80% är inte jättefett. Och eftersom jag nu 2013 fick jobbet så kommer pengarna börja rulla in alldeles strax :)

7. Vad var din största framgång
 2013? Jag tar för mig mer. Det är stort för mig!

8. Bästa köpet? Först tänkte jag Macen men den fick jag av Fredrik... som sagt jag har ju varit mammaledig så några stora inköp har inte skett i år. Men varenda gång jag hittar fina kläder till kidsen så blir jag extra nöjd haha. 

9. Vad spenderade du mest pengar på? Återigen mammaledig

10. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Vet inte om några låtar kommer påminna mig om 2013 men nog har det dykt upp några finingar: Stiftelsen - Till landet ingenstans, Contiez - Trumpsta, Martin Garrix - Animals, Lars Winnerbäck - Utkast till ett brev, Lars Winnerbäck - Monsterteorin, Pink - Just give me a reason

11. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Same Same skulle jag tro.

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat mer :)

13. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit godis
 
14. Hur tillbringade du julen? Först en lilljulafton hos kidsens farföräldrar och sedan blev det första julen (sen barnen kom) som spenderades i Skåne med mina föräldrar och systrar. 

15. Favoritprogram på TV? Grey´s, The Following (kommer inte det tillbaka 2014 så.....) Hela Sverige Bakar, Mästerkocken, 

16. Största musikaliska upptäckten: Att Fredriks textpåhittande aldrig tar slut ;)

17. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar CHECK Presentkort CHECK

18. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Var i Skåne och åt mammas underbara gräddtårta

19. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Solsemester :P

20. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Framsteg!

21. Vad fick dig att må bra? Alla sköningar i min närheten (ingen nämnd ingen glömd höhö)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0