Know Your Limits

 
 
Förra veckan blev det bara 2 träningspass och det är jag aldrig nöjd med. 3-4 minst, annars kan jag nästan låta bli. 2 pass är ju såklart bättre än inga alls men jag känner mig slapp och lat när det blir så! Gårdagens pass fick jag oxå ställa in eftersom Fredrik är sjuker. Men idag på eftermiddagen passade jag på. Det blev en mil på bandet och nu värker benen och arslet och huvet är tungt. När planen var 5 km så kan jag inte vara annat än supernöjd när det blev 10 istället :) Älskar när jag ser folk som kommer och går igen medan jag själv bara maler på. Jag tävlar alltid mot varenda kotte på hela gymmet. Jaja, man ska bara träna för sin egen del och inte jämföra sig med andra... bla bla bla. Bullshit, det är när jag tävlar mot de andra som jag presterar som bäst. En ordentlig morot. Ibland vinner jag, ibland förlorar jag. Men det gör att jag aldrig ger upp :) Never ever! Det älskar jag med mig själv. Jag  ger mig aldrig när jag tränar. Har jag en plan så följer jag den eller gör ännu mer. Aldrig mindre. Det är skitviktigt för mig. 
 
 
Nu ockuperas tvn och tillhörande soffa av bandy och bandytok så jag huserar i sovrummet. Med tanke på temperaturen i stugan så är det rätt skönt att kunna ligga under täcket. Nu ska jag slå på Real Housewives of Beverly Hills och krypa lite längre ner under täcket. Kanske unna mig lite saffransfläta oxå. Jag har ju faktiskt tränat för tusan haha.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0