Snöstorm och fyllekalas på samma dag

 
Idag bor vi i en igloo... eller snögrotta.
Vi kan inte se något ut för fönsterna är täckta av snö. Vinden har lugnat sig något så det finns hopp om att vi ska få känna snö under skorna idag. Från Liam kom det ett stort ¨wooooooooooow¨ när han såg att det snöat inatt. Han står lite i startgroparna och hoppas så att vi ska kunna gå ut idag så att vi kan inviga nya pulkan. 
 
Snö har vi här
 
Enligt prognosen ska det inte snöa mer idag och jag hoppas att det lugnar sig nu. De vuxna här hemma ska på julbord ikväll och jag blir tokig om vi måste ställa in på grund av snöstorm. Vore ju typiskt eftersom jag gått och längtat efter snö :P
Det är Fredriks jobb som har julbord ikväll. Jag har aldrig fått följa med förut för det är tydligen rena fyllefesten och jag tror att Fredrik har velat skona mig från det haha. Men i år satte jag ner foten och krävde att få följa med på detta fyllekalas! 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0