Vi kommer ha att göra framöver

 
Bockar, niger, dunkar i ryggen och välkomnar mig själv tillbaka till bloggen. 
Jag vet inte om  jag kan skylla på att det har varit körigt... eller jo, kanske lite. Min mamma kom i fredags och var här över helgen. Det blir alltid intensivt när vi har besök från Skåne eftersom man då vill ta vara på varenda sekund. 
I söndags hade Liam sitt första barnkalas och han var eld och lågor :) Några barn från dagis och några från vänkretsen. Det blev så lyckat! Fullt upp men absolut lyckat!
Imorrn fyller Liam 4 år och då är det ett kalas till. Sen fyller Emmie på fredag, vi firar jul hos Fredriks föräldrar på lördag, åker till Skåne på söndag, firar Noel på måndag och sen fyller Fredrik på julafton och sen Julafton. Absolut fullt upp men det gillar jag. Det är ju bara roligheter dessutom :) 
Det är lite svårt att fatta att Julafton är runt hörnet. Det blir vår första jul i Skåne tillsammans.
Det ska bli riktigt kul. 
 
 
På väg hem från dagis förra veckan. Solen står så lågt på himlen så det ser ut som att klockan mer är 15.00
 
 
Haha, vår potatistomte som egentligen är en stentomte som jag och Liam gjort med lite pysselgrejer som vi hade här hemma. Han trivs bra under granen, lillte potatistomten :)
 
 
Vi hälsade på Annika och Alvin i deras nya hus. 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0