Vilken jävla natt!!!

 
Vilken jävla skitnatt det har varit här hemma. Jag har fått sova 3 timmar... tror jag. 
Vera fick feber igår igen och tillsammans med en jobbig hosta så är det inte lätt att sova. 
Fredrik var supersnäll och stannade hemma fram till att Liam skulle till dagis så jag fick sova lite på morgonen.
 
Jag känner mig lite som en zombie idag men det kunde ju ha varit värre höhö. Men detta kommer vara en dag som jag bara vill ska passera och sen hoppas jag på att kommande natt ska bli bättre. 
 
Så, med andra ord så kommer tempot här hemma vara väldigt långsamt, om inte helt stilla.
Ibland blir det sådana dagar oxå.
 
I söndags åkte vi in till staden och fixade en gran.
Liam hade verkligen sett fram mot att få klä granen :) 
 
Fina unge!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Gunilla Andersson

Var vänlig läs informationen ovan innan du kommenterar. Kommentera INTE med fetstil, det använder jag då jag svarar på kommentarerna.


















Vit gran!!!




2013-12-10 @ 16:54:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0