Februariutmaningen

 
Jag har slått ner rumpan i soffan nu. Svettig och äcklig är jag oxå. Härligt! Efter dagislämning och vagnpromenad så tog jag tag i en utmaning som min kusin hintat om. Det är en februariutmaning men jag började inte förrän idag så jag får köra på lite längre eller göra den lite oftare. Det handlar om träning ofcourse :) Denna lilla lapp sitter nu på mitt kylskåp:
 
Man kan ju tycka att det ser lätt ut men tusan, jag fick upp flåset ordentligt och kroppen är rätt så mör nu. Det är perfekta övningar att göra hemma och 10 minuter har vi alla över!! 
Om någon är osäker på övningarna, hur man gör osv så lägger jag upp videon oxå där det visas hur man utför alltihop:
 
 
 
Så, upp ur soffan och få igång flåset. Jag hann göra 6 rundor, hur många hinner du? :)
Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahahahaha...gav det ett försök o super tränade jag fixade hela 3 runder hahaha!! O nu flämtar jag som om jag hade tre maraton runder bakom mig, Gud så tragiskt :) Du borde flytta ner o dra me denna kroppen till gymmet!

2013-02-18 @ 13:31:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0