God Morgon denna Fredag


Jag blev nyss bjuden på en smaskig hallonpaj med honung. Min som har varit igång och bakat heeela morgonen för att kunna bjuda på. Visst har jag det lyxigt ;)

Min natt var si så där lyxig dock. Liam var väldigt hostig och vaknade och var lite ledsen. Så jag fick gosa ner mig hos honom en stund, till Vera blev sotis.... så då gick jag tillbaka till henne, gav henne mat och sen slocknade hon. Då är Liam ledsen igen så då travar jag över till honom igen. Pussar och kramar och viker ihop snutten fint. Sen blir det äntligen tyst och även jag får sova en stund.... tills Fredrik alarmklockor börjar ringa och det trycks på snooze hejvilt.... God Morgon denna Fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0