"Hemma Hos Hanna"-butiken

 
För någon vecka sedan så var jag och Matilda och våra minstingar hemma hos "Hemma Hos Hanna". Det är en tjej som har en second hand affär med barnkläder och gravidkläder och även lite leksaker. Hon har affären i en liten stuga på sin tomt ute på landet.
 
Jag ska inte påstå att jag hade så höga tankar om detta. Tyckte mest att det kunde vara en kul liten utflykt och om jag hittade något så var det ju bara en bonus. 
Det visade sig att det faktiskt fanns en hel del "Hemma hos Hanna". I lite olika skick ska tilläggas. Byxor är det som är bäst att köpa second hand för det slits inte mycket när det sitter på en liten bebis. Så jag hittade en massa byxor. Jag fick till och med hejda mig lite. 
 
Men det är ett litet tips om man tycker det är ok med begagnat. Jag är själv ganska kräsen när det är second hand. Det ska helst se nytt ut om jag ska köpa det och det är inte speciellt rimligt.... Men det jag hittade var i bra skick.
 

 
Ta en kik på hennes hemsida, (Hemma Hos Hanna) kanske hittar du något. Hon har dock mycket mer i den lilla butiken än på nätet!
 
 
En sån här borde alla som har en bebis hemma ha.
En bodyförlängare (eller vad tusan dom heter)
Den gör att man kan använda bodys lite längre än de 2 sekunderna det tar
innan bebisen växt från dom... 
Ekonomiskt minst sagt!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0